У нас закінчуються ідеї про те, як використовувати розумні технології? Це дуже малоймовірно, тому що у нас все ще є ряд областей, які можуть не мати потреби в змінах, але, безумовно, ми отримаємо від них велику користь.
Зрештою, ми, напевно, все одно цього не помітимо. Це стане нашим повсякденним життям, хоча цього може передувати тонкий шок, який розчиниться в переконанні, що так було завжди. Зростаюча популярність інтелектуальних рішень знижує нашу чутливість до їх нових версій, усуває недовіру і усуває перешкоди для використання їх зручностей, читайте новини технологій прямо зараз.
Звикання до дрібних змін гарантує, що кожен з нас зможе використовувати смартфон, який з'явиться на ринку через п'ять років.
Однак є ще одна звичка - до відсутності розумних технологій. Це може бути результатом їх недоступності, страху або свідомого вибору. Однак скептицизм щодо розумних здібностей - це не тільки відношення його опонентів. Їх дизайнери і творці кожен день задаються питанням: навіщо нам це потрібно?
Досить конкретну відповідь може стати поштовхом до наступного «маленькому кроці» назустріч змінам. Мені це потрібно, тому що я не люблю мити посуд. Тому що я боюся, що моя дитина втратить ключі від будинку. Тому що я хочу, щоб кава була готова, коли я піду на кухню вранці. Тому що, тому що ...
Кожен з них означає шанс для змін. Я користуюся посудомийній машиною, тому що не люблю мити посуд. Я відкриваю дитині двері за допомогою смартфона, тому що боюся, що він втратить ключі. Моя кавоварка знає, коли готувати каву, тому що мені подобається, коли він готовий вранці.
Після декількох привітань: вау! ми звикаємо до нової, більш комфортною реальності. Щоб знайти посудомийну машину, яка розставить посуд в шафах за кілька років. Щоб дитина могла увійти в будинок, який сам дізнається його обличчя, і щоб кавоварка спекла свіжий круасан до кави, який він сам віднесе в спальню.
Роби хороші речі краще
Іноді це називають ДНК бренду. Про групу характеристик, амбіцій і цінностей, які визначають його розвиток. На те, щоб ізолювати його, потрібні роки, можливо, десятиліття.
Отже, ми всі разом працюємо над розумним світом - найкращим для людей і навколишнього середовища. Цим займаються не тільки ентузіасти змін, але і ті, хто жадає роз'яснень і обережно уповільнює темп, при якому у нас, можливо, не було часу знайти відповідь: чому.
Ми ніколи не будемо розумними до кінця. Однак це таке подорож, в якому мета не в тому, щоб кудись дістатися, а в тому, щоб постійно перебувати в русі.
Коли на ринку з'являється новий продукт, заснований на розумних технологіях, суспільство ділиться на два табори. З захопленням переживаєш нові можливості і сміливо вводиш їх в своє життя. Другий намагається помітити і застерегти, на його думку, від загроз, які інтелектуальні технології несуть у нашому повсякденному житті. Хто правий?
Давайте повернемося трохи назад і встанемо поруч з Генрі Фордом, коли він створював автомобільну електростанцію. Уже тоді - а це були перші десятиліття ХХ століття - він помітив, що тільки сміливість і далекоглядність дає шанс на розвиток - як для суспільства, так і для підприємств. Він сказав, що якщо на початку своєї кар'єри він запитає клієнтів, чого вони очікують, він, ймовірно, почує: ми хочемо більш швидких коней. «Так що я їх не слухав», - уклав він одним зі своїх численних анекдотів.
Люди відчувають себе комфортно в тому, що вони знають, і непогано, що вони бояться змін, які вони не повністю розуміють або не хочуть. Це також наше завдання - виробників розумних технологій і продуктів - не тільки продавати, але також навчати і заохочувати.
Похожие страницы: